استارت تیم فوتسال فرش آرا برای لیگ برتر اوسمار: تا ۴ روز تا دیگر تکلیفم را مشخص می‌کنم صادقی: مشهد می‌تواند یک پای فینال لیگ برتر بسکتبال باشد نکونام لیست خرید داد یا مالکان باشگاه استقلال؟ بازگشت علیپور به پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام پخش زنده بازی دوستانه پرتغال و کرواسی (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تارتار در نزدیکی فولاد آره‌نا درخشش پیشکسوتان کاراته خراسان‌رضوی در مسابقات آسیایی استقلالی‌ها در انتظار پیامک واریز پول نامه سرگشاده پیشکسوتان استقلال به وزیر ورزش| VAR هرچه زودتر وارد فوتبال ایران شود پایان کار اوسمار و پرسپولیس! اکبر میثاقیان: امیدوارم خیلی زود یک نفر فوتبال مشهد را سامان دهد برنامه کامل بازی‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان + جدول بازی‌ها موسوی در کویر ماندنی شد فریبرز محمودزاده بازداشت شد داستان ادامه‌دار قایدی و همسرش دکتر، در تیم فغانی! مالکان استقلال به نکونام: لیست قابل خرید بده استعفای نصیرزاده رد شد پای مسئولان ارشد فدراسیون هم به پرونده فساد باز شده است؟
سرخط خبرها

ساعت بازی آرژانتین و استرالیا در یک هشتم نهایی جام جهانی قطر| مسی به دنبال استمرار حضور!

  • کد خبر: ۱۳۷۸۳۳
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۱
ساعت بازی آرژانتین و استرالیا در یک هشتم نهایی جام جهانی قطر| مسی به دنبال استمرار حضور!
تیم ملی آرژانتین روز شنبه، ۱۲ آذرماه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف استرالیا می‌رود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی از شنبه، ۱۲ آذرماه آغاز می‌شود و آرژانتین و استرالیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

در این دیدار که ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه احمد بن‌علی دوحه برگزار می‌شود، شاگردان اسکالونی به نظر می آید کار چندان سختی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر جام نداشته باشند.

آرژانتین با وجود شکست مقابل عربستان، برابر مکزیک و لهستان پیروز شد تا با خیال راحت به عنوان سرگروه صعود کند. در آن سو استرالیا دست به کار بزرگی زد و با وجود شکست سنگین ۴ بر ۱مقابل فرانسه، با غلبه بر دانمارک و تونس راهی این مرحله شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->